لزوم توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی

استاندار همدان گفت: ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با اعضای هیأت رئیسه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، اظهار داشت: با توجه به وجود زیرساخت و شرایط مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید مانند رشته پزشکی با موافقت دانشگاه علوم‌پزشکی، حمایت می‌کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تأسیس منشأ خدمات علمی بسیاری به مردم شریف ایران اسلامی بوده است، افزود: یکی از بزرگترین خدمات دانشگاه آزاد اسلامی تسهیل در روند ورود به دانشگاه و کوتاه‌شدن مدت انتظار قبولی بوده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از رشد علمی کشور مرهون تلاش‌هایی است که در دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفته است، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نسبت جمعیت دانشجوی جوان در جامعه باید برای مانایی خود منابع مالی پایداری را پیش‌بینی کند.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به سمت توانمندسازی حرکت کند تا برای تأمین منابع درآمدی، به شهریه دانشجویان وابستگی نداشته باشد.