پوستر مسابقات بین‌المللی شطرنج ابن سینا رونمایی شد

گروه ورزش: رئیس هیأت شطرنج همدان از رونمایی پوستر مسابقات بین‌المللی شطرنج ابن سینا خبر داد و گفت: تاکنون 60 درصد مذاکرات به منظور پیگیری امور مربوط به برگزاری مسابقات انجام شده است.   به گزارش “فردای همدان”، احمد علی‌بابایی اظهار کرد: تا کنون مذاکراتی با دانشگاه آزاد اسلامی همدان، استانداری و اداره کل ورزش […]

گروه ورزش: رئیس هیأت شطرنج همدان از رونمایی پوستر مسابقات بین‌المللی شطرنج ابن سینا خبر داد و گفت: تاکنون 60 درصد مذاکرات به منظور پیگیری امور مربوط به برگزاری مسابقات انجام شده است.

 

به گزارش “فردای همدان”، احمد علی‌بابایی اظهار کرد: تا کنون مذاکراتی با دانشگاه آزاد اسلامی همدان، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان انجام شده است.
وی با بیان اینکه 60 درصد مذاکرات برای پیگیری امور انجام شده است،‌ گفت: پوستر مسابقات طراحی شده و تصمیمات نهایی نیز در 10 روز آینده اتخاذ خواهد شد.
رئیس هیأت شطرنج همدان بیان کرد: مسابقات بین‌المللی شطرنج ابن سینا سوم تا نهم شهریورماه و با حضور شطرنج‌بازانی از کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی به حضور شطرنج‌بازان استان در مسابقات شطرنج سریع آزاد منطقه‌ای غرب کشور اشاره کرد و افزود: این مسابقات به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد و عملکرد رضایت‌بخشی را از شطرنج‌بازان استان شاهد بودیم.
علی‌بابایی حضور 6 شطرنج‌باز استان در این رقابت‌ها را مطرح کرد و یادآور شد: 70 شطرنج‌باز در این رقابت‌ها حضور داشتند و شایان رحمتیان شطرنج‌باز خوب استان عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
وی خاطرنشان کرد: امیر‌علی دلاوری و سینا کوروند دیگر شطرنج‌بازان استان به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.
رئیس هیأت شطرنج همدان ادامه داد: مسابقات شطرنج سریع جام رمضان و یادواره شهدای مدافع حرم ملایر نیز با حضور 44 نفر در محل هیأت شطرنج این شهرستان برگزار و برترین‌ها معرفی شدند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات با فرمت زمانی 45 دقیقه برای هر بازیکن و 3 ثانیه پاداش به ازای انجام هر حرکت،‌ اظهار کرد: این مسابقات در هفت دور با قضاوت محمد قنایی و فاطمه مرادی دنبال شد.علی‌بابایی به برترین‌های این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در پایان رقابت‌ها رضا ابوترابی عنوان نخست را از آن خود کرد و سالار کرمی و محمد صدیقی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
وی با اشاره به کسب عنوان نخست توسط سینا صفری در رده زیر 16 سال بیان کرد: سپهر عبدلی،‌ سینا زمانی و مهان سلیمی نیز به ترتیب به عنوان نفر اول زیر 14 سال،‌ نفر اول زیر 12 سال و نفر اول بانوان معرفی شدند.