مدیرکل تعزیرات استان خبر داد:

محکومیت ۱۳ میلیاردی برای قاچاق سوخت در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: شعبه متهم را به علت بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت چهار میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش فردای همدان، مرضیه یونسی اظهار داشت: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق ۱۶ هزار و ۸۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش چهار میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و در نظر گرفتن نحوه جاسازی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شعبه متهم را به علت بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت چهار میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی بیان کرد: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون کشنده، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.