معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

تخصیص 100درصدی اعتبارات هزینه‌ای سازمان جهاد کشاورزی استان

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای مصوب سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در سال ۱۴۰۲ به طور کامل تخصیص یافته است.

به گزارش فردای همدان، هوشنگ محمدی در نخستین سفر استانی خود به همدان در دیدار با استاندار همدان در تشریح اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهار کرد: ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای مصوب سازمان جهاد کشاورزی استان در سال ۱۴۰۲ به طور کامل تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در استان نیز در قالب ۱۲ برنامه، ۲۲ طرح و پروژه ۲۲۰ پروژه مصوبه شده است افزود: ۹۵ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه مصوب و ۵۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در ادامه یادآور شد: ۶۲.۵ درصد از اعتبارات عمرانی سازمان جهاد کشاورزی استان جذب شده است.

وی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری تصریح کرد: ۲ هزار و ۸۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای ۲۵ پروژه تعیین شد که تاکنون ۲۷۲ میلیارد تومان معادل ۱۳.۵ درصد تخصیص یافته است.

محمدی در بخش پایانی سخنانش گریزی به قول مساعد استاندار همدان در خصوص ساخت مسکن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان زد و گفت: به زودی این مهم در دستور کار قرار می‌گیرد.