انجام 396 بازدید نظارتی تخصصی بر تاسیسات گردشگری استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با اشاره به اینکه امسال تعداد نظارت بر تأسیسات گردشگری توسط کارشناسان این اداره کل افزایش چشمگیری داشته، گفت: تعداد بازدیدهای نظارتی تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان ادار‌ه‌کل و شهرستان‌ها تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۰ مورد است که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش فردای همدان، محسن معصوم علیزاده، روز چهارشنبه 15 فروردین ۱۴۰3 اظهار کرد: تأسیسات گردشگری اعم از اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و حتی سرویس‌های بهداشتی واقع در محورهای مواصلاتی گردشگری مورد بازدید ناظران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان نظارت بر ارائه خدمات مناسب توسط تأسیسات گردشگری استان را در ایام نوروز از اولویت‌های کاری اداره کل برشمرد که از ابتدای ستاد خدمات سفر تا پایان آن یافته و تا پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی این بازدیدها باتوجه به مشاهده تخلف از سوی بازرسان 20 مورد تذکر، به 3 دفتر خدمات مسافرتی، 7 مرکز اقامتی و 10 مرکز پذیرایی و 9 مورد تشویق به 4مرکز اقامتی، 3دفتر خدمات مسافرتی و 2 مرکز پذیرایی داده شد.

معصوم علیزاده با اشاره به اینکه در ستاد خدمات سفر هر کدام از کمیته‌ها به بازدیدهای تخصصی از مراکز زیر مجموعه خود پرداختند، گفت: بازدیدهای تلفیقی از تأسیسات گردشگری نیز با همراهی کارشناسان تعزیرات، صنعت و معدن، اماکن و بهداشت انجام شد.