جسد جوان تویسرکانی پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر استان همدان گفت: جسد جوان ۲۰ ساله که ۱۳ فروردین سال‌جاری در آب‌بند محلی روستای مین‌آباد از توابع شهرستان تویسرکان غرق شده بود، توسط غواصان پیدا شد.

به گزارش فردای همدان، علی سنجربگی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه یک جوان ۲۰ به علت آشنا نبودن به شرایط محیطی آب‌بند و عدم تسلط به فنون شنا، غرق می‌شود.

مدیرعامل هلال‌ احمر استان همدان افزود: طی روز گذشته در ابتدای حادثه تلاش برای پیدا کردن این جوان به نتیجه نرسیده بود و سرانجام پس از تماس با واحد EOC و درخواست کمک بلافاصله‌ تیم‌های عملیاتی معاونت امدادونجات استان، شهرستان‌های تویسرکان و اسدآباد محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در نهایت با بررسی این رودخانه و جستجوهای بی‌وقفه و حتی با وجود تاریک شدن هوا با استفاده از تمام توان تجهیزاتی هلال احمر و بهره‌گیری از دو دستگاه خودروی نجات برای روشنای محل حادثه جستجوی غریق در ساعات شب نیز تداوم داشت که در نهایت جسد جوان ۲۰ ساله پس از ۱۱ ساعت با همکاری نیروهای مردمی پیدا شد.

سنجربگی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش رحمت الهی در روزهای اخیر در استان و به ویژه جاری شدن رودخانه‌ها، از تمامی هم‌استانی‌ها درخواست داریم با توجه به عدم آگاهی از شرایط آبگیرهای محلی در سراسر استان از شنا در این رودخانه‌ها جداً خودداری کنند چراکه جریان آب به درستی مشخص نیست و تبعات جبران‌ناپذیری برای آنها دارد.