سومین پرواز بالگرد اورژانس هوایی همدان در سال جدید

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در دهمین روز از فروردین ماه بالگرد اورژانس هوایی برای ارائه خدمات به بیمار نهاوندی به پرواز در آمد.

به گزارش فردای همدان، محمدرضا شکوهی اظهار کرد: به دنبال درخواست سوپروایزر بیمارستان شهید قدوسی نهاوند جهت اعزام هوایی بیمار دچار سکته حاد قلبی به بیمارستان قلب فرشچیان بالگرد اورژانس هوایی در آسمان نهاوند به پرواز درآمد.

وی افزود: تیم پروازی بعد از تحویل بیمار، در مدت زمان ۲۰ دقیقه مددجو را برای دریافت خدمات فوق تخصصی به مرکز قلب فرشچیان اعزام کردند.

شکوهی همچنین از یک مورد تصادف زنجیره ای در آزاد راه همدان_ساوه با دو فوتی و شش مصدوم خبر داد و تصریح کرد: به دنبال تصادف زنجیره ای و برخورد خودرو سواری پراید، پژو، نیسان و یک دستگاه ایسوزو در آزاده راه همدان_ساوه شش نفر مصدوم شدند و دو نفر در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه مصدومین این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس تجرک، ساوه و آمبولانس هلال احمر به بیمارستان اعزام شدند، در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی ۲۶۲ حادثه با ۶۳۳ مصدوم و هفت فوتی تا به امروز در سطح استان داشته‌ایم.