هیچ شکایتی در همدان از سوی گردشگران تاکنون ثبت نشده است

مدیرکل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان همدان گفت: در بازه زمانی ۲۶ اسفند سال گذشته تا 9 فروردین سال‌جاری با 282 بازدید نظارتی، هیچ شکایتی در همدان از سوی گردشگران تاکنون ثبت نشده است.

به گزارش فردای همدان، محسن معصوم‌علیزاده،10 فروردین ماه، اظهار داشت: در این مدت 282 بازدید نظارتی از 120 مرکز اقامتی و 83 واحد خدمات مسافرتی و 51 رستوران و مراکز پذیرایی توسط بازرسان و کارشناسان انجام شده است.

مدیرکل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان همدان مطرح کرد: در این بازدیدهای نظارتی 4 مرکز اقامتی، 2دفتر خدمات مسافرتی و 2 مرکز پذیرایی مورد تشویق و 16 فقره تذکر برای 5 مرکز اقامتی، 3دفتر خدمات مسافرتی و 8 مرکز پذیرایی صادر شده است.

وی افزود: در این مدت هیچ شکایتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و مراکز پذیرایی و بین راهی و اماکن جاذبه های گردشگری واصل نشده است.

مدیرکل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: غار علیصدر، آرامگاه‌های بوعلی‌سینا و باباطاهر، محوطه تاریخی هگمتانه، کتیبه‌های گنج‌نامه، سایت موزه میدان مرکزی همدان، شهر زیرزمینی سامن، سراب‌های نهاوند و کاروانسراهای فرسفج و تاج‌آباد از جمله اماکن پربازدید استان در ایام نوروز با 583 هزار و 784 بازدید بوده‌اند.