️اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی نوروزی در تويسرکان

فرمانده انتظامي شهرستانتويسرکان از كشف 23 فقره سرقت، دستگيري10 سارق، 12 خرده فروش مواد مخدر، 11 معتاد متجاهر و كشف بيش از 2 کيلو و 600 گرم مواد مخدر سنتي و صنعتي در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.

️به گزارش فردای همدان، سرهنگ رضا نوري در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي و ترافيکي از آغاز طرح نوروزي تاکنون که در سطح شهرستان با هدف ناامن کردن محلات جرم خيز براي مجرمان، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام شد، يگان هاي انتظامي شهرستان با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح مربوطه پرداختند.

️وي افزود: علاوه بر کشف بيش از 2 کيلو و 600 گرم انواع مواد مخدر،360 عدد انواع قرص هاي مخدر غير مجاز،3 کيلو و 200 گرم مواد محترقه پرخطر (اکليل و سرنج)، 3 عدد مواد محترقه دست ساز با اکليل و سنگ ريزه، مقدار 3 تن سنگ سيليس قاچاق به ارزش 300 ميليون ريال، يک عدد قمه، 23 فقره انواع سرقت از جمله 4 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسيکلت سرقتي و 13 فقره ساير جرائم، تعداد 11معتاد متجاهر، 10 سارق، 12 خرده فروش و 12 متهم در رابطه با ساير جرائم دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.

️سرهنگ نوري با اشاره به لزوم استمرار اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به صورت روزانه در ايام نوروز، خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته تعداد5 دستگاه خودرو مزاحم و متخلف نيز توقيف و روانه پارکينگ شدند.

️فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در خاتمه با تأکيد بر حفظ و نگهداري اصولي اموال از سوي شهروندان، خواستار همکاري بيشتر مردم با پليس و اعلام موارد مشکوک از طريق فوريت هاي پليسي110 شد.