بازشماری آراء در حوزه انتخابیه همدان و فامنین؛ نتیجه تغییری نکرد

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان همدان از بازشماری آراء در حوزه انتخابیه همدان و فامنین خبر داد و گفت: با بازشماری صندوق‌های رأی در همدان تغییری در نتیجه انتخابات حاصل نشد.

به گزارس فردای همدان، مسلم مخفی اظهار کرد: روز -چهارشنبه ۲۳ اسفند- با مجوز شورای نگهبان، جلسه بازشماری آراء حوزه انتخابیه همدان و فامنین با حضور اعضای هیأت اجرایی، هیأت نظارت حوزه انتخابیه و بازرسان هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و نمایندگان سه نامزد دوازدهمین مجلس شورای اسلامی که بیشترین میزان رأی را در حوزه انتخابیه کسب کرده‌اند، در رابطه با اعتراض یکی از داوطلبان انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان همدان برگزار شد.

وی افزود: براساس بازشماری صورت گرفته در ۱۹ صندوق اخذ رأی (طبق درخواست احمدحسین فلاحی) تغییری در نتیجه انتخابات حوزه انتخابیه همدان و فامنین حاصل نشد.

مخفی یادآور شد: پس از بازشماری صندوق‌های مورد نظر، در مجموع تعداد پنج رأی به آراء حمیدرضا حاجی‌بابایی، ۵۸ رأی به آراء عباس صوفی و ۱۶ رأی به آراء احمدحسین فلاحی اضافه شد.

وی با بیان اینکه از ابتدا به سلامت انتخابات اطمینان داشتیم، گفت: این انتخابات بر خلاف خواست دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی برگزار شد. بنابراین اتهامات بی‌اساس به عوامل اجرایی و نظارت غیرمنصفانه است.

فرماندار همدان با تأکید بر التزام به قانون در عمل افزود: آنچه موجب توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد شد وحدت و هم‌افزایی است و تفرقه هیچ عایدی برای مردم نخواهد داشت.

مخفی خاطرنشان کرد: در انتخابات این دوره حرف اول و آخر را قانون می‌زد و ما نیز تأکید بر اجرای قانون داشتیم.

وی تصریح کرد: حق الناس بودن رأی مردم ملاک عمل ما بوده است و در این انتخابات تلاش شد زمینه برای مشارکت مردم فراهم شود.