برپایی میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات نوروزی در پایانه‌های مسافری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: به منظور نظارت مؤثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش‌فروش بلیط نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌های عمومی مسافری سراسر کشور مستقر می شوند. 

به گزارش فردای همدان مهرداد آهکی با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه های مسافری عمومی استان اظهار داشت: در این طرح، پرسنل آموزش‌دیده و آشنا به حقوق مسافران به صورت شبانه‌روزی در پایانه‌ها حضور دارند و به شکایات و مشکلات مسافران رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافری، نرخ بلیت‌ها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات در دستور کار این طرح قرار دارد و علاوه بر این، سامانه‌های سپهتن و داپ به صورت شبانه‌روزی بر تردد ناوگان عمومی مسافری نظارت می‌کنند.

آهکی تصریح کرد: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به این سامانه‌ها یا میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌های مسافری گزارش نموده و یا می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مسافران، صیانت از حقوق شهروندی و ایجاد سفری ایمن و راحت برای هموطنان در ایام نوروز است.