برخورد قاطع با متجاوزان نوامیس، اموال و جان مردم از برنامه‌های قوه قضائیه است

دادستان همدان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای قوه قضائیه اهتمام جدی برای پیشگیری در بروز وقوع جرائم است، گفت: برخورد قاطع با متجاوزان نوامیس، اموال و جان مردم از دیگر برنامه‌های قوه قضائیه است به طوریکه تأمین امنیت روانی مردم یکی از موارد مهمی است.

به گزارش فردای همدان، عباس نجفی در آیین تکریم و معارفه دادستان همدان با اشاره به اینکه در حوزه دادسرا طبیعتا آنچه که اقتضای کار قضایی است و همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده، رعایت استقلال دستگاه قضایی است، اظهار داشت: این بدان معناست که به طور قطع احدی حق دخالت در این امر را نخواهد نداشت اما با بزرگان و متخصصان این حوزه مشورت خواهیم کرد.

دادستان همدان با بیان اینکه اهتمام جدی و برنامه‌ریزی برای کاهش پرونده‌های ورودی به شعب و تأمین نیروی انسانی در آینده را خواهیم داشت، افزود: توجه جدی به احکام قضایی یکی از موضوعات مهمی است که با مدیریت دقیق‌تر و استفاده از نیروهای مجرب در این حوزه محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای قوه قضائیه اهتمام جدی برای پیشگیری در بروز وقوع جرائم است، گفت: برخورد قاطع با متجاوزان نوامیس، اموال و جان مردم از دیگر برنامه‌های قوه قضائیه است به طوریکه تأمین امنیت روانی مردم یکی از موارد مهمی است.

نجفی در پایان با بیان اینکه از ظرفیت شوراهای موجود در راستای پیشگیری و برخورد با متجاوزان در اموال و اراضی دولت در دستگاه‌های اجرایی دولت استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: حمایت جدی از فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی را درچارچوب ضوابط و مقررات خواهیم داشت.