روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، رضایت‌بخش است

استاندار همدان گفت: روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، رضایت‌بخش است.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در سی‌وهفتمین جلسه‌ شورای تأمین مسکن استان، اظهار داشت: روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، رضایت‌بخش بوده و تسریع در این روند مورد تأکید است.

استاندار همدان افزود: در جلسات شورای تأمین مسکن استان فرآیند و اقدامات انجام شده در راستای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف و مصوبات و درصد پیشرفت هر پروژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: اگر موانع و مشکلاتی در روند پیشرفت پروژه‌ها وجود داشته باشد، در این جلسات تصمیم مناسب برای رفع چالش‌ها اتخاذ می‌شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: معاونت هماهنگی امور عمرانی و فرمانداران بر پروژه‌ها نظارت دارند و اقدامات و عملکرد متولیان امر در این زمینه در حال رشد و پیشرفت است اما پیگیری‌های بیشتری از سوی اداره‌کل راه‌و‌شهرسازی، بنياد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیران ذی‌ربط باید انجام شود.

استاندار همدان عنوان کرد: پرداخت سهم متقاضیان نهضت ملی مسکن باتوجه به فراخوان‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها باید در فرصت قانونی معین انجام شود تا پیشرفت پروژه‌ها دچار مشکل نشود.

وی گفت: متقاضیان گروه‌های ساخت که برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند، باید در اسرع وقت اقدامات قانونی را انجام دهند.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری‌های استان همراهی خوبی در صدور پروانه ساختمانی دارند و اگر مشکلی باشد فرمانداران مکلف به پیگیری هستند.