شهردار همدان در مراسم تجلیل از جانبازان شهرداری‌ همدان:

فرهنگ رزمندگی، دستاورد مجاهدت‌های آنهایی است که از جان شیرینشان گذشتند

شهردار همدان در مراسم تجلیل از جانبازان شهرداری‌ همدان گفت: فرهنگ رزمندگی دستاورد مجاهدت‌ها و جان فشانی شهدا و جانبازان بود.

به گزارش فردای همدان، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز که با حضور شهردار همدان و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان برگزار شد از جانبازان شهرداری همدان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم سید مسعود حسینی با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به جایگاه والای جانبازان عنوان کرد: جانبازان دین زیادی بر گردن ما دارند و انشاءالله بتوانیم قدردان زحمات و خدمات این عزیزان باشیم.

وی افزود: فارغ از هر نوع گرایش سیاسی و فکری که به آن پایبندیم یک اصل مهم و ارزشمند فرهنگ رزمندگی است که شهدا و جانبازان گرانقدر با جان فشانی و ایثارگری آن را خلق کردند.

حسینی با اشاره به ویژگی‌های فرهنگ رزمندگی عنوان کرد: شهدا و جانبازان برای اعتقادات و باورهایی که پایبند آن بودند از با ارزش‌ترین دارایی خودشان یعنی جان شیرینشان گذشتند و این همان فرهنگ رزمندگی است.

سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه جانبازان و شهدا آرمان‌های بزرگی را خلق کردند گفت: جانبازان از جایگاه ویژه و والایی برخوردار هستند که شنیدن خاطرات و رشادت‌های این عزیزان علیرغم دشواری‌ها و مشکلاتی که تحمل کردند حس خوبی برای ما و نسل‌های بعدی ایجاد می‌کند.

در ادامه رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز افزود: امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) از تمام هستی خودشان گذشتند تا رسالتشان را به سرانجام برسانند و تا پای جان بر عهدشان وفا کردند.

علی اکبر نظری با اشاره به ویژگی‌های جانبازان تصریح کرد: پایبندی بر ولایتمداری و وفاداری جزو ویژگی‌های جانبازان بود که تمام هستی خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا ارزش‌های دینی حفظ شود.

در پایان مراسم و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز از جانبازان شهرداری همدان تجلیل به عمل آمد.