تشکیل ۴۰ پرونده تخلفاتی در همدان/ دشمن نمی‌تواند شوق مردم در انتخابات را ببیند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه تا به این لحظه ۴۰ پرونده تخلفاتی تشکیل شده است که قرار است به آنها رسیدگی شود، گفت: این آمار متعلق به استان است و هنوز این پرونده ها صدور حکم نشده است. 

به گزارش فردای همدان، حسن رضانیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن نمی تواند این شوق مردم را ببیند و الان باید به کشورمان کمک کنیم، اظهار کرد: باید در مقابل تهدیدات دشمنان بایستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه تا به این لحظه ۴۰ پرونده تخلفاتی تشکیل شده است که قرار است به آنها رسیدگی شود، افزود: این آمار متعلق به استان است و هنوز این پرونده ها صدور حکم نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اکثر این تخلفات در فضای مجازی بوده است، ادامه داد: تخلفات در حال بررسی و شناسایی است و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه ای که شورای نگهبان اعلام کرده، اقدام کنند و نیروهای فتا هم در حال نظارت است.

رضانیا با بیان اینکه تا به امروز شاهد کمترین میزان تخلفات بودیم و در حال رصد هستیم، عنوان کرد: کارها خیلی خوب در حال پیشروی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: مردم می توانند با شماره گیری ۳۸۲۵۶۰۰۵تخلفات موجود را گزارش دهند.