فرزند الوند، در آغوش مردم؛

استقبال گرم از صوفی و خانواده‌اش در افتتاحیه ستاد انتخاباتی

سادگی و صمیمیت در حسینیه انجلاسی‌ها: حضور صوفی و خانواده‌اش، نمادی از مردمی بودن آنها بود.

به گزارش فردای همدان، روز گذشته، حسینیه انجلاسی‌ها در همدان، شاهد حماسه‌ای دیگر از مردم این شهر بود. افتتاحیه ستاد انتخاباتی عباس صوفی، با حضور پرشور مردم از اقشار مختلف جامعه، به صحنه‌ای از همدلی و امید تبدیل شد.

از پیر و جوان، زن و مرد، همه آمده بودند تا حمایت خود را از این کاندیدای مردمی انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کنند. ورزشکاران نام‌آور همدان، در کنار جوانانی که به امید آینده‌ای روشن در این ستاد حضور داشتند، شور و حال خاصی به حسینیه انجلاسی‌ها داده بودند.

حضور پیشکسوتان و بزرگان همدان که با چای از مهمانان پذیرایی می‌کردند، نشان از ریشه‌های عمیق همدلی و صمیمیت در این شهر داشت. عباس صوفی، در میان این جمع پرشور، با گرمی و صمیمیت با همه افراد حاضر صحبت می‌کرد و از کوچک و بزرگ، مورد استقبال قرار می‌گرفت.

سخنرانی صوفی در این مراسم، مملو از امید و تعهد به آبادانی ایران بود. او با اشاره به سابقه خود در شهرداری همدان، قول داد در صورت انتخاب به عنوان نماینده مجلس، در تمام مسائل و مشکلات نماینده‌ای اثرگذار باشد.

حضور پرشور مردم در افتتاحیه ستاد عباس صوفی، نویدبخش آینده‌ای روشن برای همدان و ایران بود. آینده‌ای که در آن، همدلی و تلاش، آبادانی و سربلندی موج می‌زند.

این گزارش، تنها گوشه‌ای از شور و شعور انتخاباتی در حسینیه انجلاسی‌ها بود. حماسه‌ای که در تاریخ همدان ثبت خواهد شد.

این افتتاحیه به دلیل ویژگی‌های زیر نیز منحصر به فرد بود:

حضور خودجوش و پرشور مردم از اقشار مختلف جامعه

تنوع سنی و جنسیتی حاضران در مراسم
استقبال گرم مردم از عباس صوفی

فضای صمیمی و پرنشاط حاکم بر مراسم
سخنرانی امیدوارکننده و تعهدآمیز صوفی
این افتتاحیه، نشان داد که عباس صوفی در بین مردم همدان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مردم به او به عنوان نماینده‌ای مردمی و عملگرا اعتماد دارند.

حضور خانواده‌ای از جنس مردم: سادگی و صمیمیت در افتتاحیه ستاد عباس صوفی

در این میان، حضور خانواده صمیمی و ساده عباس صوفی، جلوه‌ای دیگر از مردمی بودن این کاندیدا را به نمایش گذاشت. همسر و فرزندان صوفی، در کنار دیگر حضار، با شور و اشتیاق به سخنرانی او گوش می‌دادند و از حمایت مردم ابراز خرسندی می‌کردند.

صداقت و صراحت بیان صوفی در سخنرانی خود، بار دیگر بر عزم و اراده او برای آبادانی ایران و حل مشکلات مردم تاکید کرد.

او با اشاره به سابقه خود در شهرداری همدان، قول داد در صورت انتخاب به عنوان نماینده مجلس، در تمام مسائل و مشکلات نماینده‌ای اثرگذار باشد.

حضور پرشور مردم در افتتاحیه ستاد عباس صوفی و همچنین سادگی و صمیمیت خانواده او، نشان از ریشه‌های عمیق این کاندیدا در بین مردم دارد.

مردم همدان به صوفی به عنوان نماینده‌ای مردمی و عملگرا اعتماد دارند و امیدوارند که او با یاری مردم، بتواند گامی در جهت آبادانی ایران بردارد.‌