کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید کشور

استاندار همدان گفت: کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید کشور هستند.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان، اظهار داشت: کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید کشور هستند که مطابق با تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و تولیدکنندگان در دولت به این مجموعه توجه ویژه داریم.

استاندار همدان با بیان اینکه پس از انقلاب‌اسلامی توجه به کارگر با تأسی از احکام نورانی قرآن تغییر کرد و به عنوان بازوان اصلی تولید مورد تکریم قرار گرفتند، افزود: مستکبران در یک جنگ تمام عیار، حوزه اقتصادی را هدف گرفته‌اند تا ملت ایران اسلامی را تحت فشار قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه مردم شریف و ولایتمدار ايران اسلامی در عرصه‌های مختلف حماسه‌آفرینی می‌کنند و در حوزه‌ی تولید هم مقابل دشمنان ایستاده‌اند، بیان کرد: با عنایات الهی و به همت و توان ملت شهیدپرور ایران اسلامی، تحریم‌های ظالمانه‌ای که به کشور تحمیل شده، بی‌اثر خواهد بود.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های تولید و فناوری، رشد و شکوفایی چشمگیری داشته‌ایم و دستاوردهای بسیاری را با وجود تمام سختی‌ها کسب کرده‌ایم.