ایثارگری خادمین سلامت در حافظه‌ی تاریخی مردم جاودانه است

استاندار همدان گفت: ایثارگری خادمین سلامت در حافظه‌ی تاریخی مردم جاودانه است.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با جامعه‌ی پزشکی، اظهار داشت: حضور ایثارگرانه‌ی خادمین سلامت و جامعه‌ی پزشکان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از اذهان مردم شریف فراموش نمی‌شود.

استاندار همدان افزود: اقدامات انسان‌دوستانه و دلسوزانه‌ی مدافعان سلامت و پزشکان در خدمت‌رسانی به مردم شریف باعث اعتماد آحاد جامعه به آنان شده است.

وی بیان کرد: در دوران دفاع‌مقدس نیز شاهد ایثارگری پزشکان، پرستاران و امدادگران بودیم که در مواقع حساس به یاری مردم و هم‌نوعان می‌شتافتند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: جامعه‌ی پزشکی پیشرفت‌ها و دستاوردهای درمانی و سلامت را در بین مردم تبیین کنند و با امیدآفرینی در راستای تحقق جهاد تبیین گام بردارند.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز به برکت نظام مقدس‌ جمهوری‌ اسلامی بهترین متخصصین در جهان فرزندان ایران‌اسلامی هستند، عنوان کرد: با اهتمام دولت در استان همدان ۸۵۰ هزار نفر از بیمه سلامت به صورت رایگان استفاده‌ می‌کنند.

وی گفت: احداث و تکمیل بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان با تخصیص اعتبار لازم در سفر رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی به استان محقق شده است.

قاسمی فرزاد در پایان با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم و خلق حماسه‌ی دیگری در پای صندوق‌های رأی باعث ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخاب افراد اصلحی که باعث تسهیل در روند خدمت‌رسانی و پیشرفت کشور شوند، بسیار مهم است.