پیگیر رفع مشکلات تولیدکنندگان هستیم

استاندار همدان گفت: شرکت کنترل‌گاز اکباتان با مشکلات بانکی مواجه شده بود که مقرر گردید مراودات مالی آن شرکت، بدون مشکل در بانک‌های استان انجام شود.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در پایان چهل‌وسومین جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری اظهار داشت: دولت و مدیریت استان همدان در روزهای انتخابات از تولید غافل نشده و همواره پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان هستند.

استاندار همدان افزود: مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی با حضور در پای صندوق‌های رأی در یازدهم اسفندماه انسجام ملی را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک حق است و طبق سفارش قرآن کریم باید تواصی به حق داشت، عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد بدهی بانکی یک واحد دامداری در شهر بهار و یک واحد گلخانه سبزی و صیفی امهال شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: مصوب گردید پروانه فعالیت یک کارخانه‌ تولید آسفالت به صورت موقت صادر شود و در صورت تأیید دستگاه‌‌های تخصصی پروانه دائمی به آن اعطا گردد.

استاندار همدان اظهار داشت: همچنین شرکت کنترل‌گاز اکباتان با مشکلات بانکی مواجه شده بود که مقرر گردید مراودات مالی آن شرکت، بدون مشکل در بانک‌های استان انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شد یک فقره تسهیلات بانکی از محل اعتبارات رونق تولید به مبلغ ۵ میلیارد تومان به یک واحد صنایع وابسته به بخش کشاورزی پرداخت شود.