رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

تجلیل از کشاورزان نمونه در جشن انقلاب

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از برپایی جشن انقلاب در ۱۰ روستای استان طی دهه فجر خبر داد و گفت: در جشن عید انقلاب از کشاورزان نمونه ملی استان تقدیر می‌شود چراکه کشاورزان نمونه ملی، نخبگان عرصه تولید محسوب می‌شوند.

به گزارش فردای همدان، رضا بهراملو ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به برپایی میز خدمت در ۱۰ روستای استان طی دهه مبارک فجر اشاره و اظهار کرد: دهه فجر امسال برگزاری جشن عید انقلاب در روستاهای استان به همت کارگروه روستایی و عشایری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی میز خدمت، دیدار مردمی، بررسی مشکلات کشاورزان و جشن انقلاب با اعزام تیمی روستا به روستا پیگیری می‌شود افزود: جشن انقلاب با مشارکت روستاییان و به همت جهادگران و کشاورزان با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: در جشن عید انقلاب از کشاورزان نمونه ملی استان با اهدای لوح سپاس تقدیر می‌شود چراکه ۴۱ کشاورز نمونه ملی، نخبگان و فرماندهان عرصه تولید محسوب می‌شوند.

وی کشاورزان نمونه را جهادگران حوزه اقتصادی خواند و گفت: شناسایی و بهره‌گیری از کشاورزان پیشرو از اولویت‌های جهاد کشاورزی در استان است از همین رو طی مراسمی با حضو خانواده کشاورزان نمونه، برنامه تجلیل برگزار می‌شود.

بهراملو در ادامه به یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای دهه مبارک فجر تاکنون در روستاهای استان همچون قباق تپه شهرستان کبودراهنگ، لیلی یادگار شهرستان نهاوند و نگارخاتون شهرستان فامنین میز خدمت برگزار شده به طوری که دیدار چهره به چهره با کشاورزان و شنیدن مشکلات این قشر زحمت‌کش موثر در راستای امیدافرینی است.

وی در پایان هدف از برپایی میز خدمت را‌ ارتباط مستقیم مردم با مسئولان و ارتقای کیفی ارائه خدمات دانست و گفت: میز خدمت، فرصتی است تا کشاورزان بتوانند مطالبات خود را به صورت مستقیم مطرح کنند به نحوی که برای رفع آن اقدام شود.