در چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲، انجام شد:

افتتاح فاز دوم شرکت مکانیزاسیون تولیدکننده ادوات کشاورزی در روستای ایوک

در چهارمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲، افتتاح فاز دوم شرکت مکانیزاسیون تولیدکننده ادوات کشاورزی در روستای ایوک، انجام شد.

به گزارش فردای همدان، افتتاح فاز دوم شرکت مکانیزاسیون تولیدکننده ادوات کشاورزی در شهرستان همدان، با ظرفیت تولید ۳ هزار دستگاه در سال و اشتغالزایی مستقیم ۵۵ نفر با حضور آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در همدان، دکتر رضا بهراملو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و دکتر مسلم مخفی، فرماندار همدان به بهره‌برداری رسید.

رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در این مراسم اظهار کرد: این واحد تولیدی در راستای افزایش درجه مکانیزاسیون در کشاورزی راه‌اندازی شده است.

رضا بهراملو تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری طرح ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که در مساحت ۲۵ هزارمترمربع و زیربنای ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع اجرا شده است.

وی تاکید کرد: با افتتاح فاز دوم این مجموعه افزایش درجه مکانیزاسیون در کشاورزی نیز محقق خواهد شد، به طوری که بهره‌گیری از ادوات کشاورزی در حوزه رشد تولید تاثیر بسزایی دارد.

رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: در اجرای طرح‌هایی چون الگوی کشت، استفاده از آب سبز و توسعه کشت در اراضی دیم افتتاح و توسعه واحدهای تولیدی این چنینی ضروری است چراکه رشد تولید را در پی دارد.

بهراملو در پایان سازمان جهاد کشاورزی را کنار تولیدکنندگان دانست و افزود: تولید بر اساس نیاز و ظرفیت‌ها انجام می‌شود به نحوی که تولید تصادفی نیست بلکه طبق برنامه انجام می‌شود.