برگزاری نمایشگاه الکامپ و خدمات آموزشی در همدان

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: یازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ هم زمان با نخستین نمایشگاه آموزش و خدمات آموزشی از 12 تا 16 مهرماه و به مدت 5 روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان  برگزار خواهد شد.     به گزارش “فردای همدان”، حسین الماسی در این […]

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: یازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ هم زمان با نخستین نمایشگاه آموزش و خدمات آموزشی از 12 تا 16 مهرماه و به مدت 5 روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان  برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، حسین الماسی در این باره اظهار کرد: در یازدهمین دوره از برگزاری نمایشگاه الکامپ و هم زمان آن نخستین نمایشگاه آموزش و خدمات آموزشی بیش از 60 غرفه از شرکت های خصوصی و دولتی به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

وی گفت: مشارکت کنندگان از استان های تهران، کرمانشاه و همدان در دو سالن ابن سینا و الوند در فضایی با مساحت 3000 متر مربع آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود در زمینه موبایل، نرم افزار، امنیت شبکه، دوربین های مداربسته، اینترنت، کامپیوتر، لوازم جانبی وهمچنین آموزش و وسایل کمک آموزشی را ارائه می کنند

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان اضافه کرد: ساعت بازدید این دوره از نمایشگاه را 15 تا 20 اعلام نمود.

حسین الماسی در پایان خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی رایگان شامل دوره های عکاسی، موبایل و دوره های تخصصی دیگر در حوزه الکامپ برگزار می شود.