استاندار همدان خبر داد:

اختصاص بیش‌ از ۹۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به نهاوند

استاندار همدان از اختصاص بیش‌ از ۹۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم به شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد طی سخنانی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهر نهاوند، اظهار داشت: در سفر پُرخیر و برکت رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی به استان همدان بیش از ۹۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده که به تدریج در حال تخصیص است.

استاندار همدان افزود: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۳۶۵ واحد مسکونی در شهرک شهید حیدری نهاوند بین ۴۰ تا ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی بیان کرد: به خانواده‌هایی که فرزند سوم آن‌ها متولد آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ به بعد باشد، یک قطعه زمین به صورت رایگان در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعطاء می‌شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام عظیم‌الشأن تجدید پیمان می‌کنیم و دشمنان را مأیوس و ناامید خواهیم کرد.

استاندار همدان عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی در روز ۱۱ اسفندماه، اشخاصی شایسته که بتوانند در یک انسجام و هماهنگی، روند خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی را تسریع و تسهیل کنند، انتخاب خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام‌الله دهه‌ فجر انقلاب اسلامی امسال ۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی به متقاضیان واجد شرایط در استان واگذار شد.