در دهه فجر رقم می‌خورد؛

افتتاح ۱۴ طرح کشاورزی ملایر با اشتغالزایی برای ۱۷۸ نفر

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۴ طرح جهادکشاورزی با اعتبار ۱۵۱۷ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش فردای همدان، یوسف کاکاوند افزود: از این تعداد، چهار طرح عمرانی در حوزه آب و خاک با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و ۴۵۳ میلیون ریال و ۱۰ طرح در سایر بخش‌ها با اعتبار بیش از ۱۴۷۴ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی بیش از ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده و سهم آورده متقاضی هفت میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال و میزان تسهیلات برای سایر طرح‌ها نیز بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال و سهم آورده متقاضی ۱۲۸۶ میلیارد ریال بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی ملایر خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵۱۷ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۱۴ طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی سرمایه‌گذاری شده که از این میزان سهم آورده متقاضی، در مجموع ۱۲۹۳ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال است.

وی یادآور شد: با بهره برداری از این ۱۴ طرح برای ۱۷۸ نفر اشتغال ایجاد شده که از این تعداد ۱۲ نفر در بخش طرح‌های عمرانی و ۱۶۶ نفر در دیگر طرح‌های کشاورزی مشغول به کار می‌شوند.