فرماندار ملایر:

باید دانش‌آموزان رأی‌اولی را از اهمیت استفاده درست از «حق رأی» آگاه کرد

فرماندار ملایر گفت: باید با برگزاری برنامه‌های جذاب، دانش‌آموزان رأی‌اولی را از اهمیت حق رأی و استفاده درست از این حق آگاه کرد.

به گزارش فردای همدان، سلمان اسماعیلی در جلسه شورای آموزش و پرورش ملایر، با اشاره به نقش‌آفرینی فرهنگیان انقلابی و بصیر در ارتقاء سطح مشارکت عموم مردم در عرصه انتخابات، گفت: شکست جوسازی دشمنان در تحریم انتخابات با روشنگری و نقش قشر فرهیخته فرهنگیان امکان‌پذیر بوده و نقش این جامعه بصیر و در صحنه غیرقابل کتمان است.

وی بیان کرد: امیدواریم در کنار دانش‌آموزان برای امیدبخشی و بصیرت افزایی برای والدین و خانواده‌ها نیز برنامه‌ریزی دقیق شاهد باشیم و اجازه ندهیم تا دشمن با ایجاد فضای مسموم قهر با صندوق، موجب تضعیف مشارکت مردم در انتخابات شوند.

فرماندار ملایر اظهار کرد: انتظار داریم با تلاش‌های جهادی جامعه فرهنگیان شهرستان ملایر، در کنار سایر اقشار تأثیرگذار در امیدآفرینی، شورآفرینی و بصیرت‌افزایی مانند همیشه شاهد حماسه‌آفرینی مردم انقلابی در پای صندوق‌های رأی باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: در بحث انتخابات، به عنوان یکی از مهمترین ارکان اداره کشور آموزش و پرورش با سه قشر فرهنگیان، دانش‌آموزان رأی‌اولی و خانواده‌ها مواجه هستیم و تلاش داریم در دهه مبارک فجر با نگاه ویژه به امیدآفرینی و جهاد تبیین بتوانیم باعث رشد و ارتقاء مشارکت شویم.

مهدی عابدینی‌نیا با اشاره به برنامه‌های متنوع آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر، افزود: در ایام دهه فجر تلاش داریم تا جشن بزرگ تکلیف سیاسی برای رأی‌اولی‌ها را برگزار کنیم.