کلاهبردار بیمه درمانی در ملایر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری فردی که با شگرد صدور کارت تخفیف بیمه درمانی قصد کلاهبرداری از شهروندان را داشته، توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ احمد ساکی در این‌باره گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از اینکه فردی با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از مراکز دولتی با شهروندان تماس گرفته و اظهار داشته با پرداخت مبلغ یک میلیون ریال برای آنها کارت تخفیف بیمه در زمان مراجعه به مراکز درمانی صادر خواهد کرد، بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از انجام بررسی‌های لازم و استعلام از مرکز مورد نظر و مشخص شدن عدم ارتباط تماس‌گیرنده با شهروندان با آن مرکز، پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه تعدادی پاکت حاوی کارت تخفیف صوری به نام شهروندان دستگیر کردند.

ساکی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، از شهروندان خواست از اعتماد به افراد ناشناس که مطالبه وجه نقد برای ارائه خدمات می‌کنند، خودداری کرده و در صورت مواجهه با چنین مواردی بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.