شاکیان برای ارائه اسناد علیه یک متجاوز به عنف به دستگاه قضایی مراجعه کنند

دادستان همدان با بیان اینکه پیگیر ماجرای "محمد علی سلامت" هستیم، گفت: برای تسریع در روند رسیدگی هر چند که این مرجع قضایی اسنادی دارد اما ضروری است تا خود شاکیان هم مدارکشان را به مراجع قضایی تحویل دهند.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، حسن خانجانی‌موقر با قدردانی از ورود به موقع نیروی‌های حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان همدان و سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات این استان در دستگیری سریع “محمدعلی سلامت”، گفت: همانگونه که در زمان بازداشت این متهم عنوان شده دستگاه قضایی به جد پیگیر اتهامات وارده است تا حقی از کسی تضییع نشود.

وی با اشاره به مطالبات تعدادی از بانوان همدانی که روز ۲۷ دی‌ماه در دادسرا حضور یافتند، افزود: درخواست‌های آنها با تمام جزئیات شنیده شده و رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان نیز به طور مستقیم با آن‌ها به گفت و گو پرداخت.

دادستان همدان تأکید کرد: هرچند که این مجموعه قضایی مستنداتی درباره پرونده سلامت جمع آوری کرده اما بی‌تردید برای آن که پرونده سریع‌تر به نتیجه برسد، ضروری است تا خود شاکیان هم مدارکشان را به مراجع قضایی تحویل دهند.

محمدعلی سلامت شامگاه دوشنبه ۲۵ دی توسط مأموران حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان همدان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات استان در تهران دستگیر شد.