نتایج لیگ آلتیمیت فریزبی

گروه ورزش: دور نهایی مسابقات آلتیمیت چمنی باشگاه ها و دستجات آزاد با حضور 6 تیم صعود کرده از دور مقدماتی با میزبانی استان چهارمحال و بختیاری به پایان رسید.       به گزارش “فردای همدان”، نام شش تیم به ترتیب مقام در مسابقات آلتیمت چمنی باشگاه ها و دستجات آزاد اداره ورزش و […]

گروه ورزش: دور نهایی مسابقات آلتیمیت چمنی باشگاه ها و دستجات آزاد با حضور 6 تیم صعود کرده از دور مقدماتی با میزبانی استان چهارمحال و بختیاری به پایان رسید.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، نام شش تیم به ترتیب مقام در مسابقات آلتیمت چمنی باشگاه ها و دستجات آزاد اداره ورزش و جوانان اسدآباد، شهید شمسی پور همدان، هیت ورزشهای همگانی اهواز، شهدای ملایر، آکادمی اصالت و هیت ورزشهای همگانی کنگاور می باشد.

سکوی قهرمانی مسابقات آلتیمیت باشگاه ها و دستجات آزاد کشور را تیم اداره ورزش و جوانان اسدآباد از آن خود کرد.

تیم شهید شمسی پور همدان توانست مقام دوم مسابقات باشگاه ها و دستجات آزاد کشور را کسب نماید.

تیم هیت ورزشهای همگانی اهواز مقام سوم مسابقات آلتیمیت چمنی باشگاه ها و دستجات آزاد کشور را کسب نمود.

تیم شهید شمسی پور همدان عنوان قهرمانی بازی جوانمردانه آلتیمیت مسابقات باشگاه ها و دستجات آزاد کشور را به دست آورد و شاهین باقری عنوان بهترین پاس گل را با ارسال 23 گل از تیم شهید شمسی پور همدان در دور نهایی از آن خود کرد.

همچنین سهیل باقری عنوان آقای گل مسابقات آلتیمیت باشگاه ها و دستجات آزاد کشور از تیم شهید شمسی پور همدان را در دور نهایی مسابقات کسب نمود.