تعیین تکلیف مشکل آبیاری اراضی «ازنهری» نهاوند پس از ۶ سال وقفه

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: مشکل ۲۲۳ هکتار آبیاری بارانی روستای ازنهری شهرستان نهاوند پس از شش سال وقفه تعیین تکلیف شد.

به گزارش فردای همدان، رضا بهراملو در بازدید از طرح آبیاری بارانی عمومی روستای ازنهری نهاوند در راستای حل مشکلات، اظهارکرد: مشکل ۲۱۳ هکتار آبیاری بارانی در شهرستان نهاوند تعیین تکلیف شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سال ۹۶ با ارزش ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده اما به نتیجه نرسیده بود، افزود: این طرح به علت مسائل فنی و اختلاف پیمانکار و کارفرما در مدت شش سال بلاتکلیف مانده بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان یادآور شد: با حضور میدانی در محل و با تمرکز و تسلط بر مسائل فنی آب و خاک این مشکل رفع شد.

بهراملو اضافه کرد: تا پایان سال آبپاش طرح توسط پیمانکار خریداری و شیرهای خودکار توسط اهالی تهیه و نصب می‌شود به طوری که آزمایش و در نهایت مورد بهره‌برداری اهالی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای حل مشکل شش ساله این پروژه در سال‌های گذشته جلسات متعددی گذاشته شده بود اما توفیقی حاصل نشد تا اینکه در بازدید انجام شده و برگزاری جلسه پنج ساعته نحوه حل مشکل پروژه تعیین تکلیف شد.