نخستین آژانس مسافرتی 2 شیفته غرب کشور در همدان افتتاح شد

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان از افتتاح نخستین آژانس مسافرتی 2 شیفته غرب کشور در همدان همزمان با هفته گردشگری خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”، علی خاکسار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته گردشگری سال 95 سعی شده برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شود تا شور و حال گردشگری در سطح […]

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان از افتتاح نخستین آژانس مسافرتی 2 شیفته غرب کشور در همدان همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، علی خاکسار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته گردشگری سال 95 سعی شده برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شود تا شور و حال گردشگری در سطح استان احساس شود.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی جذب گردشگر داخلی و خارجی برخورداری از تأسیسات قوی در هر منطقه از کشور است که سعی شده در کنار ساخت مراکز اقامتی، توجه ویژه‌ای به ایجاد و توسعه دفاتر مسافرتی در سطح استان شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه استان همدان در حال حاضر 39 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارد، تصریح کرد: این دفاتر در کنار فروش تورهای داخلی و خارجی به دنبال جذب گردشگران علاقمند سفر به استان و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی همدان هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر از 9 شهرستان استان همدان، به جز دو شهرستان رزن و فامنین مابقی دارای دفاتر خدمات مسافرتی فعال هستند و فعالیت خود را زیرنظر این اداره انجام می‌دهند.

خاکسار با اشاره به اینکه در هفته گردشگری نخستین آژانس مسافرتی دو شیفته غرب کشور در همدان افتتاح شد، تصریح کرد: این دفتر زیر مجموعه شرکت مادگشت بوده و شعبه آن در محل هتل بین‌المللی باباطاهر است.

وی افزود: به گفته مسؤولان، این دفتر قرار است که از ساعت 8 صبح تا 24 یکسره و حتی در روزهای تعطیل به شهروندان همدانی و حتی مسافرانی که در هتل اقامت دارند، خدمات رسانی داشته باشد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: مدیر اجرایی این دفتر یکی از نیروهای جوان است که به گفته وی خدمات متمایز مادگشت شعبه باباطاهر اجرای مستقیم تورهای ورودی از استان‌های دیگر کشور است.

وی خاطرنشان کرد: مادگشت شعبه باباطاهر در نظر دارد با ارائه بسته‌های یک، دو و سه روزه، شرایط حضور متفاوت گردشگران داخلی به همدان فراهم شود.

خاکسار ادامه داد: با توجه به ازدیاد برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته گردشگری، در کنار افتتاحیه شعبه مادگشت در هتل باباطاهر شرکت خدمات مسافرتی رهاورد ایرانیان نیز آغاز به کار کرد.