تشکیل ۲۰ کمیته ویژه و تخصصی ستاد اجرایی دهه فجر در کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ از تشکیل ۲۰ کمیته ویژه و تخصصی ستاد اجرایی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، مسلم غلامی در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه فجر شهرستان کبودراهنگ، اظهارکرد: کمیته اطلاع‌رسانی، بانوان، مشارکت‌ها، افتتاح پروژه‌های عمرانی و ارزیابی از جمله کمیته‌های تشکیل شده ستاد اجرایی دهه فجر شهرستان است که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: وظیفه اصلی این کمیته‌ها برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های ویژه دهه مبارک فجر متناسب با جامعه هدف و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان خواهد بود.

غلامی با بیان اینکه دهه مبارک فجر نماد ظفر، پیشرفت، اقتدار و بالندگی ایران اسلامی بوده بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، تصریح کرد:️ تولید محتوا برای روایتگری این دهه و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

وی در ادامه گفت:️ با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به برگزاری انتخابات باشکوه و رقابتی، تمام تلاش را برای برگزاری باشکوه و مشارکت حداکثری همراه با حفظ امنیت و سلامت انتخابات انجام خواهیم داد.

غلامی بیان کرد:️ با وجود توطئه دشمنان، مردم ما هوشیار و بصیر هستند و همانطور که تاکنون در صحنه‌های مختلف حماسه آفریده‌اند، در دو انتخابات اسفندماه سال جاری نیز خواهند درخشید.