درگیری منجر به قتل در تویسرکان/ دستگیری متهمان

دادستان تویسرکان از وقوع درگیری منجر به قتل در این شهرستان و دستگیری متهمان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، مصطفی ربانی درباره درگیری منجر به قتل در تویسرکان در روز ۹ دی‌ماه جاری گفت: به محض اطلاع از این موضوع، بلافاصله به همراه جانشین فرمانده انتظامی شهرستان در بیمارستان حاضر شده و با بررسی اولیه جسد و آثار جراحات وارده، دستورات قضایی لازم صادر شد.

وی با بیان اینکه در آن درگیری یک نفر فوت و یک نفر مجروح شده بود، اظهار کرد: برای آن که آثار جرم از بین نرود، همان نیمه‌شب با حضور در محل درگیری که در نزدیکی منزل مسکونی مقتول بود، تحقیقات اولیه انجام شد.

ربانی افزود: با توجه به دستگیری فوری متهمان توسط مأموران کلانتری ۱۳، شخصاً با رفتن به کلانتری و تحقیقات از متهمان در همان کشیک شب، یعنی ساعت ۰۴:۳۰ صبح، دستورات قضایی صادر شد و در حال حاضر متهمان بازداشت شده و پیگیری‌های بعدی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش نمی‌دهیم، تأکید کرد: حمل چاقو و هر گونه سلاح سرد یا گرم و یا تظاهر به استفاده از آن، وفق قانون مجازات اسلامی تعزیرات مصوب سال ۱۳۷۵ جرم محسوب شده و با قدرت با مجرمان برخورد می‌شود.