رئیس اداره آموزش عقیدتی جهاد کشاورزی استان همدان:

کسب رتبه برتر نماز سازمان جهاد کشاورزی استان همدان

رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از کسب مقام شایسته تقدیر ویژه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز خبر داد.

به گزارش فردای همدان، حجت‌الاسلام مصطفی علیجانی، ضمن اشاره به ارزیابی به عمل آمده در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، از کسب مقام “شایسته تقدیر ویژه” سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در بین دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اقداماتی از جمله بررسی راهبردهای مدیریتی- تمهیدی، آموزشی- پژوهشی، تبلیغی- ترویجی و فرهنگی‐ تبلیغی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این راستا از ادارات تابعه و شهرستان‌ها نیز مستمرا بازدید صورت گرفته است افزود: ستاد اقامه نماز استان همه ساله از طریق سامانه سجاده، عملکرد اجرایی دستگاه‌ها در حوزه نماز را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

رئیس اداره آموزش عقیدتی جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: بر این اساس برنامه‌های فرهنگی و دینی اجرا شده در سازمان جهاد کشاورزی با رویکرد ترویج فریضه دینی نماز مورد توجه است.

وی با تاکید بر اینکه هدف در بحث توسعه و ترویج فرهنگ نماز، ادای هر چه با شکوه‌تر این فریضه است اضافه کرد: برنامه‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه نیز با اهدافی چون ترویج و توسعه پرداخت زکات، امربه معروف، مدیریت جهادی، تبیین شعارسال، برنامه‌های ستاد اربعین و ستاد بازسازی عتبات عالیات، تامین غذای حلال و نظارت بر کشتارگاه‌ها، دوره‌‌های آموزش ضمن خدمت ویژه کارکنان و مسابقات قرآنی در دو حوزه کارکنان و روستائیان و عشایر انجام می‌شود.

علیجانی در پایان به رصد و ارزیابی ادارات در این حوزه اشاره‌ و تاکید کرد: پس از ارزیابی و رصد ادارات تابعه و شهرستان‌ها ادارات برتر در بخش توسعه فرهنگ نماز و برنامه‌های ابلاغی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.