در پاییز سال 1402 رقم خورد؛

ثبت بیش از 172 هزار تماس با مركز ارتباط با مشتريان شرکت آبفا استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیش از 172 هزار تماس در پاییز سال جاری توسط مرکز ارتباط با مشتریان ما به ثبت رسیده است.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی آبفا استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به گزارش عملکرد مركز ارتباط با مشتريان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، اظهار کرد: 172 هزار و 106 تماس در پاییز سال جاری توسط این مرکز به ثبت رسیده که از این تعداد، 67 هزار و 587 تماس توسط سیستم و 92 هزار و 255 تماس توسط كارشناسان پاسخگويي شده است.

بختیاری‌فر تصریح کرد: 27 هزار و 339 تماس برای برنامه اطلاع‌يابي قطعي، امور مشتركين، حوادث اتفاقات آب شهري، روستايي و حوادث فاضلاب گزارش شده است كه از موارد يادشده 46 درصد مربوط به اطلاع يابي، 29 درصد مربوط به امور مشتركين، 13 درصد مربوط به حوادث شهري، 9 درصد مربوط به حوادث روستايي و چهار درصد مربوط به حوادث فاضلابي بود.

وی ادامه داد: شهرستان همدان در حوادث شهري، اطلاع‌يابي و امور مشتركين و شهرستان ملاير در حوادث روستايي بیشترین تعداد گزارش را ثبت کردند همچنین شهرستان اسدآباد در شبكه و انشعابات آب شهري، درگزين در شبكه روستايي، ملاير در انشعابات روستايي و همدان در فاضلاب، بیشترین آمار در گزارش‌هاي نسبيتي را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در پاييز 1402 تعداد 17 هزار و 40 درخواست امور مشتركين در اين مركز ثبت شده است، توضیح داد: 15 هزار و 877 درخواست بلافاصله بعد از تماس، ثبت و اقدامات لازم انجام شده كه بيشترين موارد نيز بررسي و ارسال صورتحساب، تغيير شماره تماس، تسويه حساب و دريافت آخرين قبض بوده است و تعداد هزار و 163 درخواست نیز نيازمند بررسي كارشناس امور مشتركين بوده است.

بختیاری‌فر در پایان پیرامون تماس‌های مربوط به درخواست امور مشترکین، ادامه داد: اين مركز در پاييز سال جاری 30 درصد از كل ظرفيت خود را در راستاي امور مشتركين صرف كرده است.