کاهش چشمگیر تصادفات فوتی و جرحی در جاده اصلی شاهنجرین- رزن

فرماندار درگزین از کاهش چشمگیر تصادفات فوتی و جرحی در جاده اصلی شاهنجرین- رزن خبر داد و گفت: اجرای جداکننده‌های بتنی(نیوجرسی) در جاده اصلی شاهنجرین تا رزن درصد تصادفات جرحی و فوتی را به صورت چشمگیری کاهش داده است.

به گزارش فردای همدان، کمیل خواستان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان درگزین، با تأکید بر اینکه مصوبات جلسه باید به منظور تأمین امنیت جانی و کاهش خسارات مالی باشد، افزود: تلاش‌های صورت گرفته شورای ترافیک شهرستان قابل تقدیر است و اجرای مصوبات شورای ترافیک لازم‌الاجراست.

وی ادامه داد: تصادفات هم از نظر خسارت جانی و هم خسارت مالی برای مردم سخت بوده و باید مصوباتی در این جلسات تهیه و تدوین شود که خسارات را به کمترین مقدار ممکن و یا به صفر کاهش دهد.

خواستان بیان کرد: مردم درگزین از فرهنگ رانندگی خوبی برخوردار هستند و این امر از نقش مؤثری در کاهش نرخ تصادفات شهرستان برخودار بوده است.

وی با بیان اینکه باید به سمت فرهنگ‌سازی حرکت کنیم و استفاده از فضای مجازی، دیوارنگاره‌ها، تلویزیون شهری و … بهترین بستر موجود در رابطه با فرهنگ‌سازی است، خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌های ترافیکی با اعتبارات محدود شهرستانی قابل اجرا نیست و باید مدیران پیگیر اعتبارات استانی در حوزه کاری خود باشند ضمن اینکه در دو سال اخیر خدمات دولت سیزدهم به شهرستان درگزین چشمگیر بوده و برخی نقاط حادثه‌خیز اصلاح شده است.