حضور قدرتمند پیشکسوتان ملایری در مسابقات کاراته کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه پیشکسوتان شایسته ملایری با کسب چهار مدال ارزشمند مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک شین دو کیوکوشین خوش درخشیدند، گفت: مسابقات قهرمانی کاراته پیشکسوتان کشور در سبک شین دو کیو کوشین به میزبانی کاشان برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، حمیدرضا سپهری نیا افزود: تیم پیشکسوتان ملایر با همکاری هیئت کاراته و اداره ورزش و جوانان به مربیگری «حمید رضا ظفری» و سرپرستی «علی فلاحی» به این دوره از رقابتها اعزام شدند که با حضور قدرتمند چهار مدال ارزشمند طلا و نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: در این دوره از مسابقات «رحمان سامی» و «خسرو رحیم نهاوندی» مقام اول و مدال طلا، «پیروز فتحی» مدال نقره و مدال نقره و «رحمان سامی» مقام دوم آمادگی جسمانی رزمی (قویترین مبارز) را احراز کردند.

وی در ادامه به کسب مدال ارزشمند برنز بزرگسالان کشور توسط ورزشکار ملایری اشاره و اظهار کرد: «داریوش ولی‌زاده»با کسب مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور مجوز حضور در اردوی تیم ملی کشتی کشور را دریافت کرد.

سپهری‌نیا خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی ساری برگزار شد و «ولی‌زاده» کشتی‌گیر توانمند و آینده دار ملایری با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات و غلبه و شکست حریفان سرسخت کشوری خود با کسب مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات مجوز حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور را دریافت.