به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه اداره کل راهداری استان همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان در حاشیه مراسم تقدیر از بسیجیان اداره کل گفت: تفکر بسیجی در هر زمان و مکانی که نیاز باشد با ایثار و از خودگذشتگی در قامت زیبای بسیجیان به عرصه ظهور و بروز می‌رسد.

به گزارش فردای همدان، همزمان با مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان داشت: بسیاری از پیشرفت‌ها و امنیت کشور مرهون تفکر بسیجی است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: تفکر بسیجی در هر زمان و مکانی که نیاز باشد با ایثار و از خودگذشتگی در قامت زیبای بسیجیان به عرصه ظهور و بروز می‌رسد.

آهکی ادامه داد: حماسه آفرینی بسیج در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس، ضامن بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است و اکنون نیز تفکر بسیجی در هر زمان و مکانی که نیاز باشد با ایثار و از خودگذشتگی در قامت زیبای بسیجیان به عرصه ظهور و بروز می‌رسد.

️وی خاطر نشان کرد: ۵ آذر ماه سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.

️آهکی با اشاره به ویژگی‌های بسیج گفت: خدمت بی‌منت، توجه به اهداف بلند نظام، فعالیت در همه عرصه ها، درک موقعیت موجود، فعالیت‌های جهادی با بیشترین بازده و کمترین هزینه در کار از جمله مهمترین ویژگی‌های بسیج است.