راهداری همدان جزو استان های برتر در پاسخگویی به شکایات مردمی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان خبر داد: طبق آمار سامانه جامع راهداری کشور، راهداری همدان جزء سه استان برتر در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی شد.

به گزارش فردای همدان، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: از اقدامات مهمی که در این اداره کل صورت پذیرفت ایجاد ۲۶۰ خط تلفن ۱۴۱ (به صورت مکالمه همزمان) بود که در راستای شناسایی و احصاء مشکلات عمومی و عام‌المنفعه استان‌ انجام شد و بسیاری از مشکلات و مطالبات مردمی و کاربران جاده ای از طریق سامانه های ۱۴۱ رسیدگی و در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شود.

وی تصریح کرد: هموطنان گرامی می‌توانند تمامی شکایات، انتقادات و پیشنهادت خود را در حوزه های راهداری وحمل ونقل را از طریق سامانه‌های گویای ۱۴۱ در میان بگذارند تا عوامل راهداری در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند و همچنین از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور نیز می‌توانند مطلع شوند.