انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی به گلخانه‌داران پس از ۲۰ سال

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان از انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی به گلخانه‌داران خبر داد و گفت: این مهم پیرو سفرهای استانی و پیگیری‌های مستمر به نتیجه رسیده است.

به گزارش فردای همدان، امیرعباس کردیان با اشاره به شکستن قفل انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی، اظهار کرد: بعد از گذشت حدود ۲۰ سال از شروع فعالیت‌های بهره‌برداران در شهرک گلخانه‌ای بوعلی و طولانی شدن زمان اعطای سند مالکیت، صدور و تحویل سند در دستور کار مدیریت شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های مداوم و مستمر همچنین تهیه مستندات در به ثمر نشستن این امر تأثیر بسزایی داشت، افزود: مجاب کردن واحد تملک در ستاد شرکت شهرک‌های کشاورزی استان منجر شد تعداد ۶۵ جلد سند مالکیت تک برگ مربوط به گلخانه‌داران این شهرک از اداره ثبت اسناد و املاک دریافت شود.

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان تأکید کرد: با پیگیری از طریق دفاتر اسناد رسمی عملا موضوع انتقال سند به نام افراد کلید خورده و نخستین سند از این شهرک به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع به نام مالک منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: الباقی اسناد هم به محض رسیدن نوبت انتقال در دفترخانه توسط مدیر شرکت به نام گلخانه‌داران منتقل می‌شود.

کردیان یادآور شد: این مهم پیرو سفرهای شهرستانی رئیس سازمان جهادکشاورزی و تیم همراه در شهرک گلخانه‌ای بوعلی در قالب درخواست‌های بهره‌برداران و پیگیری‌های مداوم به نتیجه رسیده است.