مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

اعزام دومین گروه از دانش‌آموزان دبیرستان های استعداد درخشان استان به اردوهای «راهیان پیشرفت نورانی۳»

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام دومین گروه از دانش‌آموزان دبیرستان های استعداد درخشان استان به اردوهای «راهیان پیشرفت نورانی۳» خبر داد.

به گزارش فردای همدان، در این اعزام که با بدرقه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و تنی چند از مسئولین انجام شد، شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اعلام این خبر و تأکید بر لزوم معرفی هرچه بیشتر دستاوردهای کشور به دانش آموزان، گفت: دومین گروه از دانش‌آموزان متشکل از ۲۱ دانش آموز دختر پایه دهم به اردو «راهیان پیشرفت نورانی۳» اعزام شدند.

شیدایی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و به همّت اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان همدان، بازدید از نمایشگاه هوا و فضا و دستاوردهای نیروی هوایی کاشان و نطنز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده این رویداد مهم فرهنگی برای دانش‌آموزان است.

لازم به ذکر است؛ این اردوها باهدف آشنایی با دستاوردهای علمی، صنعتی و دفاعی کشور در راستای جهاد تبیین و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان و خلاقیت‌های دانش‌آموزان مستعد، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی در حال برگزاری است.