کارگاه پدافند غیرعامل برگزار شد

مسئول جوانان هلال احمر شهرستان همدان گفت: در راستای اجرای طرح شوق رویش و غنی سازی اوقات فراغت جوانان یک دوره آموزشی پدافند غیر عامل برگزار شد.         به گزارش “فردای همدان”، مریم رمش از غنی سازی اوقات فراغت جوانان همدان و برنامه های اجرا شده در این زمینه  در طول تابستان […]

مسئول جوانان هلال احمر شهرستان همدان گفت: در راستای اجرای طرح شوق رویش و غنی سازی اوقات فراغت جوانان یک دوره آموزشی پدافند غیر عامل برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مریم رمش از غنی سازی اوقات فراغت جوانان همدان و برنامه های اجرا شده در این زمینه  در طول تابستان اظهار کرد: امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان همزمان با فصل تابستان و در راستای اجرای طرح شوق رویش و غنی سازی اوقات فراغت جوانان یک دوره آموزشی پدافند غیر عامل برگزار نمود.

مسئول جوانان هلال احمر شهرستان همدان افزود: در این کارگاه آموزشی که با حضور مدیر عامل و کارشناسی از استانداری برگزار شد خواهران و برادران حاضر در سالن با مفهوم پدافند غیرعامل آشنا شده و همچنین در این کارگاه آموزشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز حاضر شده و در انتهای کارگاه آموزشی مقرر گردید که در راستای عملی شدن اهداف برگزاری کارگاه آموزشی گروه پدافند غیر عامل در جمعیت هلال احمر استان همدان تشکیل و به صورت مستمر دوره های آموزشی برای اعضاء و کارکنان جمعیت برگزار گردد.

ورزش تا سلامتی

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های اجرا شده توسط امور جوانان هلال احمر شهرستان همدان از علاقمندان به ورزش و برگزاری کلاس آموزشی در رشته های ایروبیک، شین کاراته و غیره در سالن ورزشی مرکز علمی کاربردی هلال بود طی این کلاسهای آموزشی که در فصل تابستان و در غالب طرح شوق رویش انجام پذیرفت 50 نفرخواهر 45  نفر از برادران از این کلاسها بهره گیری نمودند.

کلاس های هنری

رمش عنوان کرد: همزمان با آغاز فصل تابستان و شروع اوقات فراغت جوانان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت آنان، امور جوانان هلال احمر شهرستان همدان اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی هنری در مرکز علمی کاربردی هلال احمر نمود.

وی در ادامه گفت: ضمن فراخوان عمومی علاقمندان در رشته های خیاطی، گلسازی و نقاشی ثبت نام نمودند و در این دوره های آموزشی 50 نفر از خواهران شرکت کردند.

گرامیداشت روز پزشک

مسئول جوانان هلال احمر شهرستان همدان ابراز کرد: همزمان با آغاز شهریورماه و گرامیداشت روز پزشک امور جوانان هلال احمر شهرستان همدان طی مراسمی از دوتن از پزشکان جمعیت تقدیربه عمل آورد؛ در این طی برنامه ای با حضور اعضاء خواهر و برادر عضو کانون جوانان از جناب آقای دکتر کارخانه ای مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و جناب آقای کیانی ورئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان تقدیر به عمل آمده در این برنامه 10 نفر خواهر3 نفر از برادران شرکت نمودند.

کلاس فوتسال

رمش خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های اجرا شده در فصل تابستان جهت برادران فعال در کانون جوانان شهرستان همدان رزرو سالن ورزشی تختی جهت برگزاری فوتسال بود که در این دوره ورزشی که ابتدای تابستان و همزمان با آغازطرح شوق رویش15 نفر از برادران فعال به صورت مداوم در هفته یک روز از سالن استفاده کردند.

کارگاه آموزشی خلاقیت و نو آوری

مسئول جوانان هلال احمر شهرستان همدان اظهار کرد: همزمان با شهریور ماه و در راستای اجرای طرح شوق رویش، کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی خلاقیت و نوآوری جهت خواهران عضو کانون برگزار کرد. وی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی قاسمی در خصوص افراد مختلف و انواع شخصیتها مطالبی را ارائه نمود و راهکارهای شکوفایی و خلاقیت فکری را به حاضرین آموزش داد.