پلمب ۲ واحد عرضه‌ داروهای بدون مجوز در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از پلمب دو واحد صنفی متخلف به علت عرضه داروهای بدون مجوز توسط مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

پلمب ۲ واحد عرضه‌ داروهای بدون مجوز در ملایر
ایسنا/همدان

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، مأموران پلیس امنیت عمومی از تعدادی از واحدهای صنفی در شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران دو واحد صنفی متخلف را که متصدیان آنها اقدام به عرضه داروهای بدون مجوز می کردند، پلمب و در این ارتباط تعداد ۲۰۵۰ عدد قرص را کشف و ضبط کردند.

ساکی با اشاره به معرفی متخلفان به مرجع قضایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی مراتب را به مرکز فوریت های ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی و یک نفر سارق طیور و کشف اموال سرقتی در اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی، توسط مأموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم و به ویژه سرقت، طرح سراسری پیشگامان امنیت انتظامی چهار توسط مأموران کلانتری ۱۲ اجرا شد، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح مأموران یک نفر سارق اماکن خصوصی را شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال سرقتی شامل سماور نفتی، زغالی، گازی، یک دستگاه موبایل و تعدادی وسایل خرد انباری کشف شد.

ساکی افزود: در این مأموریت مأموران همچنین یک نفر سارق طیور را به همراه یک قطعه طوطی سرقتی دستگیر کردند و با تشکیل پرونده هر دو متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از دستگیری پنج نفر سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت انتظامی با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ خبر داد و یادآور شد: در اجرای این طرح مأموران با تلاش شبانه روزی و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی چندین نفر متهم را شناسایی کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات جداگانه تعداد یک نفر سارق خانه باغ، دو نفر سارق مغازه، یک نفر سارق سیم برق و یک نفر خریدار اموال مسروقه را دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران در این مأموریت تعداد دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی را کشف کردند و سارقان دستگیر شده نیز در بازجویی های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق و یک فقره کش رو زنی از مغازه اعتراف کردند.

ساکی اظهار کرد: در این طرح همچنین هفت دستگاه موتورسیکلت به علت رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت های صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و روانه پارکینگ و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.