کشف ۷.۵ تن شیره تقلبی انگور در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۷۵۰۰ کیلوگرم شیره تقلبی انگور و ۲۸ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده توسط مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی احتکار کالاهای اساسی و تولید شیره تقلبی انگور در یکی از محلات شهر ملایر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل موردنظر با حضور کارشناسان شبکه بهداشت مقدار ۷۵۰۰ کیلوگرم شیره تقلبی انگور و ۵۷۵ کیسه شکر ۵۰ کیلویی در مجموع ۲۸ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم کشف و در این ارتباط دو نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت اموال دولتی و یک نفر توزیع‌کننده موادمخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مأموران کلانتری ۱۳ با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی چندین متهم را شناسایی کردند و مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و ضربتی سه نفر از اعضای باند سرقت از اماکن دولتی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک دستگاه کنتور برق و یک دستگاه کنتور آب سرقتی را کشف کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ساکی تصریح کرد: در اجرای این طرح مأموران همچنین یک نفر توزیع‌کننده موادمخدر را به همراه مقادیری موادمخدر سنتی و صنعتی دستگیر کردند و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.