استاندار همدان تأکید کرد:

ایجاد مرکز مدیریت صادرات و واردات در استان

استاندار همدان تأکید کرد: مرکز مدیریت صادرات و واردات در استان ایجاد می گردد.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ کارگروه توسعه‌ی صادرات غیرنفتی استان، گفت: ایجاد مرکز مدیریت صادرات و واردات در سطح استان بسیار مورد تأکید است.

استاندار همدان افزود: سیاست دولت مردمی و انقلابی ایران قوی افزایش و ارتقای صادرات محصولات صنعتی، کشاورزی، معدنی و خدمات فنی به دیگر کشورهاست.

وی بیان کرد: تقویت ناوگان حمل و نقل بین‌المللی در استان و حمایت این مجموعه از سوی اتاق بازرگانی و دستگاه مربوطه مورد تأکید است تا بتوانیم محصولات را مستقیم از استان به کشورهای هدف صادر کنیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رعایت استانداردهای بین‌المللی به ویژه کشورهای هدف باید در محصولات و کالاها مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: بازاریابی بین‌المللی و توجه به بسته‌بندی کالاها در امر صادرات بسیار حائز اهمیت و مورد تأکید است.

استاندار همدان ادامه داد: هیأت‌های تجاری به کشورهای ازبکستان و عمان اعزام خواهند شد تا زمینه صادرات را افزایش دهند، همانطور که دو هیأت تجاری به عراق و ترکیه اعزام شده بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به توسعه‌ی صنعت گردشگری در استان و ارزآوری گردشگران حائز اهمیت است و همانطور که به صادرات توجه داریم باید صنعت گردشگری نیز مورد توجه باشد.