مدیر خدمات شهری شهرداری همدان:

آبگرفتگی حاد در شهر همدان نداشته‌ایم

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آبگرفتگی حاد در شهر نداشته‌ایم و پاکبانان نسبت به هدایت آب‌های سطحی به دریچه کانال‌های فاضلاب اقدام کرده‌اند.

به گزارش فردای همدان، مرتضی رضایی از آماده‌باش ۵۰۰ نیروی پاکبان در نقاط مختلف شهر همزمان با بارش خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مواجهه با آبگرفتگی برای رفع آن با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آبگرفتگی حاد در شهر نداشته‌ایم و پاکبانان نسبت به هدایت آب‌های سطحی به دریچه کانال‌های فاضلاب اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به نخستین بارش شدید در فصل پاییز مطرح کرد: شاهد انباشته شدن شاخه و برگ‌ها در دریچه‌های ورودی آب به کانال‌های فاضلاب هستیم که پاکبانان با سرعت عمل لازم نسبت به بازگشایی مسیر آب اقدام کنند.

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، رضایی با تأکید بر نظارت مستمر نیروهای خدمات شهری بر آبگرفتگی افزود: ۱۰۰ نیروی نظارتی و سرکارگر در شهر نسبت به گشت‌زنی و بازدید مستمر از اقدام صورت گرفته فعالیت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشکلی در زمینه آبگرفتگی معابر نداشته‌ایم، گفت: تیم‌های خدمات شهری در بیشتر مناطق مشغول خدمات‌رسانی هستند و سامانه ۱۳۷ آماده دریافت گزارش‌های مردمی برای هر گونه امدادرسانی در حوزه آبگرفتگی است.