استاندار همدان:

تولیدکنندگان، از مشاوران متخصص استفاده کنند

استاندار همدان گفت: تولیدکنندگان، از مشاوران متخصص استفاده کنند.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در سی‌امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: واحدهای تولیدی باید در فرایند تولید از مشاور استفاده کنند و مراقبت‌های لازم را در نظر داشته باشند و اگر دچار مشکلاتی شوند دولت مردمی ایران قوی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید حمایت.های لازم را از آنها انجام می‌دهد.

استاندار همدان افزود: پرونده‌های مطروحه در این جلسه در حوزه‌ی جهادکشاورزی و بخش دام و طیور بود که تسهیلات بانکی در سال ۱۴۰۰ دریافت کرده بودند و سررسید آن رسیده اما به دلیل ناتوانی در پرداخت تسهیلات تقریباً یک‌سال از سر رسید پرداخت تسهیلات ‌گذشته بود.

وی بیان کرد: مقرر شد واحدهایی که پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفت، ۲۰ درصد از اصل وام و سود را ظرف ۱۴ روز پرداخت کنند و باقی مانده برای یکسال جهت تسویه امهال گردد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: یک مورد از پرونده‌ها نیز به دلیل شرایط خاصی که وجود داشت، ۱۰ درصد از اصل وام و سود را پرداخت می‌کند و باقی‌مانده طی یکسال پرداخت خواهد شود.

استاندار همدان عنوان کرد: تسهیلاتی که در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد از منابع بانکی بوده و باید در موعد مشخص تسویه گردد تا امکان پرداخت تسهیلات به دیگر تولیدکنندگان ایجاد شود.