بررسی ۱۷۹ درخواست در ملاقات‌های مردمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه ملاقات‌های مردمی راهی برای شناسایی و رفع مشکلات در راستای افزایش تولید و استفاده بهینه از منابع است گفت: نیمه اول سال جاری حدود ۱۷۹ پرونده در ملاقات‌های مردمی در دست پیگیری قرار گرفته است.

به گزارش فردای همدان، رضا بهراملو در جلسه ملاقات مردمی ضمن ضروری دانستن شناسایی و رفع مشکلات بخش کشاورزی اظهار کرد: یکی از اهداف مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی شناسایی و رفع مشکلات در راستای افزایش تولید و استفاده بهینه از منابع است.

وی با بیان اینکه دیدار مردمی از راه‌های شناسایی مشکلات است که به صورت هفتگی برگزار می‌شود افزود: دیدار مردمی هر دوشنبه با اطلاع رسانی قبلی برگزار می‌شود تا تولیدکنندگان مسائل و مشکلات پیش روی خود را مطرح کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: پیگیری و بررسی مشکلات در قالب تیمی از معاونان و مدیران بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی انجام می‌شود به نحوی که در هر جلسه حدود ۲۰ مورد مراجعه کنندگان رسمی حضور پیدا می‌کنند و مسائل خود را در میان می‌گذارند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما رفع مشکلات در اسرع وقت است ادامه داد: اگرچه در دیگر روزهای هفته نیز تعداد مراجعه کنندگان و دیدارهای چهره به چهره به ۱۰ تا ۱۵ مورد می‌رسد.

بهراملو در ادامه خاطرنشان کرد: هر هفته به منظور بازدید و سرکشی از واحدهای راکد و نیمه راکد یا دارای مشکل با هدف رفع موانع سفر شهرستانی دایر است و در حال حاضر در مرحله دوم سفرهای شهرستانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای شهرستانی دیدار مردمی لحاظ شده است تا تولیدکنندگان و کشاورزان هر شهرستان مسائل خود را مطرح کنند گفت: پیگیری مسائلی از جمله مسائل فنی، درخواست تسهیلات، بررسی اختلافات با دستگاه‌های مختلف در دستور سفرهای شهرستانی و دیداری مردمی قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه دیدار مردمی و سفر شهرستانی نوعی امیدآفرینی محسوب می‌شود اضافه کرد: این اقدامات به ارتقای بیشتر بهره‌وری در حوزه نیروی انسانی، منابع آب و خاک و نهاده‌ها منتج می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: نیمه اول سال جاری حدود ۱۷۹ درخواست در ملاقات‌های مردمی در دست پیگیری قرار گرفته که عمدتا منتج به نتیجه شده است.

گفتنی است؛ در جلسه دیدار مردمی این هفته مواردی در حوزه امور اراضی، سرمایه گذاری، آب و خاک و زراعت مطرح شد که در دست بررسی و پیگیری قرار گرفت.