پلمب کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در همدان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از پلمب کارگاه تولیدی دستگاه‌های حفاری غیرمجاز در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش فردای همدان، رضا اخلاص‌مند گفت: یک واحد کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز که در حال تولید دستگاه‌های حفاری غیر مجاز تراکتور و … بود، با دستور قضایی پلمب شده و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: این واحد تولیدی غیرمجاز در پوشش واحد صنعتی مرغداری شناسایی شده، و با دستور قضایی و به همت کارشناسان حقوقی و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان گشت و بازرسی و همکاری پاسگاه انتظامی اسلامشهر آق‌گل شهرستان ملایر پلمب شد.

اخلاص‌مند از غیرفعال بودن این واحد صنعتی مرغداری خبر داد و یادآور شد: در این کارگاه غیرمجاز تعداد هفت دستگاه تراکتور و ادوات حفاری غیرمجاز شناسایی و با دستور قضایی طبق ماده ۱۳ قانون توزیع عادلانه آب، کارگاه و تراکتورهای حفاری غیر مجاز پلمب شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۸ حلقه چاه غیرمجاز به طول بیش از ۹ کیلومتر مسدود شده که با انسداد این تعداد چاه، در حدود ۹ میلیون مترمکعب در مصرف آب زیرزمینی جلوگیری شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از جلوگیری از حفر ۲۱ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان خبر داد و گفت: با اقدامات شبانه‌روزی گروه‌های گشت و بازرسی از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۳ دستگاه حفاری غیرمجاز در استان همدان توقیف و روانه پارکینگ شده است.