استاندار همدان تأکید کرد:

حمایت کامل از واحدهای تولیدی

استاندار همدان گفت: در این جلسه مقرر شد ۱۰ درصد از بدهی بانکی توسط یک شرکت بسته‌بندی سبزی و صیفی‌جات پرداخت و باقی‌مانده به مدت یکسال امهال شود.

به گزارش فردای همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در بیست و هشتمین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار داشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جهت حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی، پیگیری مشکلات و مسائل آن‌ها ایجاد شده است.

استاندار همدان افزود: در این جلسه مقرر شد ۱۰ درصد از بدهی بانکی توسط یک شرکت بسته‌بندی سبزی و صیفی‌جات پرداخت و باقی‌مانده به مدت یکسال امهال شود.

وی بیان کرد: همچنین مقرر گردید یک واحد تولیدی پرورش ماهی نیز ۱۵ درصد از بدهی بانکی را با سود آن پرداخت کند و باقی‌مانده طی دو قسط ۶ ماهه تسویه شود.

استاندار همدان ادامه داد: مصوب شد ۹۱۳ واحد تولیدی مرغ که بدهی بانکی داشتند؛ ۱۰ درصد از بدهی خود که از محل تبصره ۱۸ دریافت کردند را پرداخت و باقی مانده طی یکسال امهال شود.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: پرداخت تسهیلات از محل رونق تولید به مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ۲ واحد تولیدی در حوزه جهادکشاورزی نیز مصوب شد.

استاندار همدان گفت: در سطح کشور ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در راستای مشاغل خانگی ابلاغ شده که سهم استان همدان ۱۳۲ میلیارد تومان بوده و ۹۵ میلیارد تومان از آن به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است باقی‌‌مانده تسهیلات مشاغل خانگی را به سرعت پیگیری و به بانک عامل معرفی کند.