همدان میزبان مسابقات کشتی انتخابی پیشکسوتان استان شد

مسابقات انتخابی پیشکسوتان امروز در سالن خانه کشتی شهرستان همدان برگزار شد.     به گزارش “فردای همدان”، مسابقات کشتی با حضور 9 شهرستان در رده های مختلف سنی امروز در سالن خانه کشتی شهرستان همدان برگزار شد. این مسابقات برای کسب سهمیه در تیم استان برای حضور در مسابقات انتخابی کشور که در روزهای […]

مسابقات انتخابی پیشکسوتان امروز در سالن خانه کشتی شهرستان همدان برگزار شد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مسابقات کشتی با حضور 9 شهرستان در رده های مختلف سنی امروز در سالن خانه کشتی شهرستان همدان برگزار شد.

این مسابقات برای کسب سهمیه در تیم استان برای حضور در مسابقات انتخابی کشور که در روزهای پایانی تیر ماه در تهران برگزار می شود می باشد.

وزن کشی این مسابقات ساعت 9 صبح و مسابقات رأس ساعت سه بعد از ظهر برگزار شد.

به گفته کیومرث ترکمان دبیر هیئت کشتی شهرستان همدان این مسابقات هر ساله در سطح بسیار بالایی برگزار می گردد چرا که علاقه به ورزش های باستانی و پهلوانی در رگ و ریشه مردم کشورمان و استان وجود دارد و قشر عظیمی از کشتی گیران استان را پیشکسوتان تشکیل می دهند.

وی که خود از قهرمانان جهان در مسابقات پیشکسوتان جهان در سال 2008 است اظهار داشت که امید است بتوانیم در این مسابقات تیم خوبی برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور آماده کنیم و بتوانیم مانند چند سال گذشته که قهرمانانی مانند جواد صمدی روشن در سطح جهان داشتیم امسال هم در مسابقات جهانی شاهد حضور کشتی گیرانی از استان باشیم.